8 bleskových tipů k zvednutí nálady, díky nimž budete šťastnější

Autor: Herbalife Nutrition
8 bleskových tipů k zvednutí nálady, díky nimž budete šťastnější

Žijeme v rychle se měnícím světě, ve kterém se občas můžeme cítit pod tlakem. Je důležité starat se o duševní a fyzickou pohodu.

Podívejte se na těchto osm tipů k zvednutí nálady, které vám pomohou efektivněji zvládat stresové situace:

Hluboké dýchání do břicha. Trénujte vědomé dýchání, kdy se nadechnete nosem, necháte vzduch expandovat do břicha, a poté vydechněte ústy. Ať už pracujete nebo pobíháte kolem při náročném dnu, může 5-10 vědomých nádechů uklidnit vaši mysl a zároveň vám dát osvěžující přestávku.

Naplánujte si přestávku na protažení. Namísto přestávky na kávu si zkuste udělat přestávku na protažení. Snadnými cviky si během dne můžete osvěžit mysl a zmírnit napětí svalů. Můžete dělat jednoduché kroužení krkem a protažení paží z pohodlí vaší kancelářské židle, doma nebo kdekoliv!

Zorganizujte se, ať jste, kde jste. Zlepšení vaší nálady začíná zmírněním míry stresu. Vymezte si čas ve svém harmonogramu, abyste se mohli zorganizovat: ať jste kdekoli. Strávit každý den pár klidných minut, abyste dali věci do pořádku, může vést k celkově lepší náladě.

Vyzkoušejte koordinační cvičení.  Lepší zdraví se týká vašeho těla a mozku. Cvičení, která zahrnují procvičení horní části těla a dolní části těla současně, jako výpady se zvedáním paží, urychlí vaše cvičení a nabije mozek! Až příště budete cvičit, zkuste pár cviků k procvičení vaší koordinace.

Často se usmívejte. Vaše tělo uvolňuje endorfiny v různých situacích, například kdykoliv cítíte nadšení! Smích může zvýšit uvolňování endorfinů (Manninen et al., 2017)[i]. Věnujte čas tomu, že se budete každý den vědomě usmívat na lidi. Může to zlepšit vaši náladu a zároveň procvičit vaše obličejové svaly! Váš úsměv může navíc zlepšit náladu lidí kolem, protože se na vás pravděpodobně budou také usmívat!

Dejte si svižnou procházku. Myslíte si, že dvouminutová procházka nemůže ovlivnit vaši náladu nebo zdraví? Zamyslete se znovu! Chůze v rychlém tempu, i když jen po dobu několika minut, vám udělá jen dobře. I když máte jen pár minut, udělejte si čas na rychlou procházku. Možná, že snížíte stres tím, že podniknete něco jiného (a vyjdete ven na vzduch, půjde-li to). Pokuste se projít aspoň na 30 minut během dne.

Procvičte svou pokožku. Kvalitní výrobky pro péči o pleť mohou pozitivně ovlivnit váš vzhled. Když budete věnovat více času svému zevnějšku, může vám to zvýšit sebevědomí. Dopřejte si doma dvouminutovou péči o obličej se svým oblíbeným peelingem, a namasírujte si obličej hydratačním krémem. Masáž obličeje s vašimi oblíbenými výrobky je nejsnadnější cvičení všech dob!

Zkuste si krátkou intervalovou rutinu. Rychlé intervalové cvičení vás může nabít energií, protože uvolňuje endorfiny do krevního oběhu. Vyzkoušejte tuto jednoduchou rutinu:

  • Jumping jacky (30 sekund)
  • Dřepy (30 sekund)
  • Kliky (30 sekund)
  • Sed lehy (30 sekund)