Je pro mě Herbalife špatný?

Herbalife Nutrition má 40 let zkušeností v oblasti výživy, více než 300 odborníků na výživu a více než 150 testovacích metod pro své produkty.

Ne, Herbalife pro vás není špatný. Ve skutečnosti užívají výrobky Herbalife miliony lidí po celém světě. V roce 2020 bylo denně zkonzumováno 5,3 milionu koktejlů Herbalife Formula 1 – zdravé jídlo. Naše výrobky jsou vyráběny s přísadami z přírodních zdrojů, jako je sója, hrách, lněné semínko, oves a aloe vera. A jsou bohaté na různé mikroživiny, jako je například hořčík, vitamín D, vitamín C a vitamín E.

Naše výrobky, jako je Formula 1 – zdravé jídlo, vyrábíme tak, abychom vašemu tělu dodaly správnou rovnováhu základních živin. Naše výrobky fungují nejlépe, když jsou součástí vyvážené a pestré stravy jako součást zdravého a aktivního životního stylu. Suroviny, které používáme, pocházejí z přírodních zdrojů a jsou smíchány ve správných kombinacích tak, aby vyhovovaly naší výživové filozofii. Pokud si nejste jisti, kde začít, naši nezávislí distributoři jsou zde, aby vám pomohli vybrat výrobky, které jsou vhodné pro vaše potřeby.

Na více než 90 trzích, na kterých působíme, dodržujeme nejnáročnější standardy kvality v odvětví výživy. Naše systémy kontroly kvality jsou sledovány tak, abychom zajistili dodržování všech vládních pravidel a nařízení. Závazek společnosti Herbalife k bezpečnosti spotřebitele začíná vytvořením si představy o výrobku, která je přísně dodržována po celou dobu životního cyklu každého výrobku.

Náš tým odborníků dodržuje nejvyšší standardy pro vědu o výrobcích a bezpečnost. Na všechny procesy se dohlíží podle globální směrnice o vědě a bezpečnosti  (GPSS) pro hodnocení bezpečnosti výrobků Herbalife (HLF) pro vnitřní výživu.  

Tento komplexní dokument představuje proces hodnocení bezpečnosti všech surovin Herbalife. Je průběžně revidován a aktualizován v souladu s vědeckými poznatky a předpisy souvisejícími s hodnocením bezpečnosti potravin a doplňků stravy, např.:

  • pokyny Evropského úřadu pro bezpečnost potravin (EFSA) pro předkládání hodnocení potravinářských přídatných látek.
  • doporučením ESCO k dokumentu s pokyny EFSA pro hodnocení bezpečnosti rostlinných látek a rostlinných přípravků určených k použití jako doplňky stravy na základě skutečných případových studií.
  • pokyny EFSA pro hodnocení bezpečnosti rostlinných látek a rostlinných přípravků určených k použití jako přísady v doplňcích stravy, a
  • návrhem pokynů úřadu EFSA k přípravě a předložení žádosti o povolení nové potraviny. 
  • konečným pravidlem FDA pro látky obecně uznávané jako bezpečné.

Společnost Herbalife investovala více než 300 milionů dolarů do výroby a do programů kontroly kvality, abychom zajistili, že našim spotřebitelům po celém světě nabídneme ty nejlepší výrobky. Naše systémy kontroly kvality nemají v tomto odvětví obdoby a naše výrobky neustále testujeme, od jednotlivých surovin až po konečný výrobek. Musí splňovat náročný protokol, aby bylo zajištěno, že odpovídají standardům kvality.

Jak Herbalife testuje své výrobky? 

Společnost Herbalife testuje všechny výrobky jak interně, tak prostřednictvím certifikačních organizací třetích stran,  aby ověřila shodu s regulačními směrnicemi. Testujeme, znovu testujeme a pak znovu testujeme.

V každém z našich hlavních regionů máme centra výzkumu a vývoje (R&D): Severní Amerika, Jižní Amerika, Evropa, Čína, Asie a Tichomoří a Indie. Spolupracujeme s našimi globálními kolegy a naším týmem vědců, abychom pochopili a stanovili priority pro nové výrobky. 

„Jako vedoucí našeho celosvětového oddělení výzkumu a vývoje mám náročnou a zajímavou práci. Můj tým i já pracujeme na zajištění kontinuity a růstu podnikání prostřednictvím vědeckého výzkumu a také vývoje a zdokonalování našich vysoce kvalitních výrobků.“ – Michael Yatcilla, seniorní viceprezidentka pro výzkum a vývoj 

  • Všechny naše laboratoře kontroly kvality splňují akreditační protokoly správné laboratorní praxe (GLP) a normu ISO 17025. 
  • Naše zařízení jsou certifikována podle mezinárodních postupů správné výrobní praxe NSF a správných výrobních postupů pro registraci sportovních zařízení.
  • Každý z našich nejmodernějších výrobních závodů má laboratoře, které splňují současné správné výrobní postupy (GMP).  

Jaký je závazek společnosti Herbalife ke kvalitě vůči spotřebitelům?

Společnost Herbalife se zasazuje o vytvoření otevřeného dialogu mezi zákazníky a jejich poskytovateli zdravotní péče. Jedná se o klíčovou součást zajišťování bezpečnosti spotřebitelů. Organizace Global Consumer Safety (Globální bezpečnost spotřebitelů) pomáhá tyto rozhovory usnadnit tím, že našim pracovníkům v oblasti zdraví a bezpečnosti umožňuje konzultovat s jakýmkoli poskytovatelem zdravotní péče. 

„Náš špičkový bezpečnostní program zahrnuje pokročilé technologie a komplexní metody analytického dohledu, které nám pomáhají přeměnit zpětnou vazbu od spotřebitelů ve znalosti.

A díky tomu se spotřebitelé mohou cítit jistě, protože vědí, že vše, co děláme, je vytváření informovaných zkušeností s používáním výrobků, vzdělávací nástroje a materiály o bezpečnosti výživy, robustní protokoly pro zmírnění rizik a samozřejmě udržujeme dobré řízení výrobků dodržováním všech celosvětových předpisů o bezpečnosti spotřebitelů.“, Kristy Appelhans - MSRA, NMD, viceprezidentka Global Consumer Safety (Globální bezpečnost spotřebitelů)

Tým Global Consumer Safety společnosti Herbalife rád zodpoví jakékoli otázky týkající se výrobků, které mohou poskytovatelé zdravotní péče mít. Pomohou stanovit, zda jsou produkty vhodné pro použití zákazníky s určitými dietními omezeními nebo jinými jedinečnými zdravotními důvody. Poskytovatelé zdravotní péče mohou společnost kontaktovat přímo na adrese gcs@herbalife.com.

Zdroj obsahu: https://www.herbalife.co.uk/faq/is-herbalife-bad-for-me/